vrijdag 13 januari 2017

Wensweek

Een wensweek vol wensen.

Voor de kerstvakantie tekenden we onze wensen.
Een wens is iets wat je heeeeeeeeel graag eens zou doen.
We hingen onze wens in de wensboom.

Na de vakantie staken we onze koppen bij elkaar.
Welke wensen kunnen we vervullen?
Hoe kunnen we dat doen?


Even plannen, wat wanneer?







WENS

Balspelen










WENS
Elkaar schminken en onszelf verkleden in prinses, of met een regenboogkleed, of...





WENS
ik wil  heeeeeel lange haren!


WENS
Ik wil een oranje olifant!
Even kiezen, op welke manier ik hem wil maken.
Hé! niet in het roze hé! in het oranje wil ik hem!!!





WENS
Ik wil dolgraag een verhaal horen over een konijn!



WENS

Pannenkoeken bakken voor de hele school!








WENS

Taart bakken.
Bedankt oma Polleke!!







WENS
Ik wil een heel groot schilderij maken!

Voor...


Na :) 


WENS

Ik wil iets doen over Afrika!

We speelden op djembés.



WENS
Ik wil een blauwe beer uitknippen!


WENS

Vliegen op een paard!



Paardrijden zat ook tussen de wensen, dat deden we ook hierbij! :-)


WENS

Fietsen zonder te vallen!



WENS

Confetti gooien voor het nieuwe jaar!



WENS

Poeder strooien om mensen gelukkig te maken ( we maakten er confetti van ipv poeder ;-) )



Gelukkige verjaardag meiden!
We smulden van een apéritiefje. Mmmm, dankjewel hoor!


En van de gebakjes! Bedankt!!


WENS

een kusjes/knuffeldag.
De kleuters beslisten om eerst een groepsknuffel te geven.


Kunnen wij ook onszelf knuffelen??


Hey, ik kan mijn teen kussen!

Lippenstiftzoentjes.









We verwelkomden een nieuwe kleuter! Welkom lieve kerel.

We sloten de week af met een forum en bespraken de verschillende wensen die aan bod kwamen.
Er werd ook al een nieuw project gekozen en daarmee wordt maandag van start gegaan.
Benieuwd wat het werd??

Hier een tipje:

Ook de oudere kinderen deden wensen.
Eén wens was dat we een hele week in pyjama naar school zouden komen.
We kwamen moeizaam tot een compromis.
Dus wie wil mag dinsdag en woensdag in pyjama naar school komen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten